Torsdag 24/3 - 2016

Åh idag har jag verkligen mått så mycket bättre än igår. Har varit lite seg idag men det är jag ändå okej med, hellre det än att fortfarande må kasst. Dock är jag hes idag, men det hade jag väl räknat med typ. Vet inte vad det är med min hals men varje gång jag blir förkyld så lyckas jag tappa rösten haha. Inte så himla rockigt faktiskt! 

Just nu sitter jag och funderar på ifall jag kanske borde ta och färga håret. Skulle verkligen vilja ha det gjort tills imorgon, men det är ingen rolig syssla direkt. Annars blir det en lugn kväll för min del. Sitter i min ensamhet just nu och kollar på film och funderar lite på vad jag ska ha på mig imorgon kväll. Svåra problem här i livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback