Sportlovet som varit


Bloggen ligger helt död just nu, haha. Typ glömmer bort att jag har en blogg? Men hur som helst, söndag kväll nu och jag har åångest. Typisk söndagsångest. Skolan drar igång inorn efter en veckas ledighet och nya schemat ser fan inte bra ut alltså haha. Liksom, är van vid sovmorgon och att sluta vid lunch, men så kommer det inte bli längre. Långa dagar och.. Nä usch bara.

Vad har jag gjort under lovet då? Inte mycket faktiskt. Lite skoljobb, en tripp till Karlstad för lite shopping (slutade dock med att jag kom hem med endast ett par skor. Dålig jag är på det där med shopping) , åkt skidor, umgåtts med vänner och familj, kollat serier, och så avslutade jag lovet med att hela helgen umgås med de jag tycker allra allra bäst om. Annars har det väl inte varit så fullt upp kan jag inte påstå! Nu ska jag strax ta och sova. Vill helst försöka undvika att vara totalt död till morgonen när klockan ringer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback