Onsdag

Släpade mig iväg till skolan vid halv tio då första lektionen började. Ångrade mig så fort jag kom in i skolan haha. Jag har nämligen lyckats bli förkyld med halsont o hela köret, så jag var lagomt seg på historian. Så jag bestämde mig helt enkelt för att åka hem efter första lektionen. Sov sedan i flera flera timmar och nu har jag också tagit mig ett bad.

Jag hoppas iallafall innerligt att jag är frisk och mår bra tills på fredag, då det är påsklunch hos mormor först och sedan på kvällen är det fest. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag antagligen vara helt återställd till dess, mina förkylningar brukar inte hålla i sig särskilt länge. Kommer ihåg sist jag var sjuk, fick hög feber och mådde riktigt kasst, men det höll i sig endast en kväll haha? När jag vaknade dagen efter var jag jättepigg hahah. Konstigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback