Lördag


Efter en intensiv vecka med prov, mycket skolarbetande över lag och jobbsökande så var det så skönt att vakna upp idag och känna att det är HELG och att den här helgen endast kommer att bestå utav roligheter. Kom upp redan vid nio imorse eftersom P skulle iväg på träning så det var lika bra för mig att gå upp då med. Sen gjorde jag mig iordning och vid tolv drog jag och mor iväg till marknaden som hålls här i byn på våren varje år. 

Nu är jag iallafall hemkommen och har precis duschat. Om en stund kommer Lovisa hit. Ikväll vankas fest så hela eftermiddagen kommer bestå utav fix. Smink, hår, utstyrsel och andra småsaker ska fixas och sen blir det förfest hos Josse. Såå länge sen jag var ute nu, var i början av februari jag senast var ute på roligheter? Verkligen dags nu, ska bli så kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback