Söndag 19/6-2016


Ojoj, dagarna bara springer förbi och jag har en blogg som står helt tom. Hehe lätt hänt! Jag har iallafall gått på sommarlov, vilket självklart är skönt, men så mycket till lov blir det väl inte direkt. Det enda som står på schemat är JOBB. Jobbar mån-fredag hela lovet, men det ska nog gå bra det med! Skönt att veta att man iallafall är ledig om helgerna. Lite stressigt har det ju dock varit nu såhär i början, så himla mycket att hålla koll på och mycket som man måste lära sig på jobbet. Men det blir ju med all säkerhet lättare efter som. 

Annars har jag inte mycket spännande att komma med. Jag är glad över att det är sommar, och något jag är ännu gladare över är det faktum att jag till sist, efter mycket slit, lyckades få godkänt i matte2b. Trodde det var omöjligt där ett tag, men nu är jag såå nöjd. Jag är också så himla kär (hihi) och jag är ser så mycket fram emot allt som denna sommar förhoppningsvis har att erbjuda. Fest, god mat, utflykter, sol, drinkar i solnedgången och förhoppningvis en massa mer. Jag gillar livet ju nu💗💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback