Fullt upp hela dagen


Hallå på er! Alltså det är knappt så att ord kan beskriva hur trött jag är just nu, haha. Har jobbat hela dagen och så fort jag kom hem åkte jag och mamma till mormor där vi blev bjudna på mat. Därefter åkte vi in till centrum för att handla och sen hem med varorna för att sedan åka och plocka blommor! Blev en ganska lång tur då vi även hälsade på mammas kompis som bodde längs vägen. Har även sovit jäkligt dåligt inatt. Vaknade vid två inatt och började hosta och hungrig var jag och varmt var det också. Hade en sovandes kille bredvid mig också som bara flyttade efter mig så fort jag försökte flytta på mig för att få lite space för mig själv så att det inte skulle bli så varmt, haha. Inte lätt alltså!

Nu sitter jag iallafall och inväntar fotbollen. Känns ju dock som jag kommer att somna vilken sekund som helst, men en liten stund ska jag försöka hålla mig vaken. Imorgon börjar jag 10.30 så det ska bli skönt med lite sovmorgon. Hopps ni haft en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback