20/6-2016


Idag har varit en dag som jag inte riktigt haft en ledig stund, förens nu. Har jobbat från 07.30-16.00 och sedan så när jag slutat åkte jag först och tankade bilen innan jag åkte och hämtade livisa så hon fick följa med hem till mig en sväng för en massa snack. Och planering. Funderar en massa angående kommande helger! Ska man ut på midsommar? Vara chaufför istället kanske? Är det verkligen en bra idé att åka till Höljes nästa helg och festa en hel helg o bo i husvagn? Ja, en massa funderingar helt enkelt haha. Men, det ordnar sig nog till slut!

I vilket fall som helst så är jag nu hur trött som helst och ska ta och lägga mig i sängen och kolla på orange is the New black (ny säsong!!) och inte bli alltför sen i säng. Imorgon är jag dock ledig så då ska jag försöka unna mig en lång sovmorgon. Förresten, någon mer än jag som blir hel-deppig av vädret just nu? Regn och dimma och inte direkt någon sommarvärme, precis som en höstdag ungefär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback