Long time no see

Hej och hå, long time no see! Har inte hänt mycket sen senast alltså, dagarna rullar på i samma tempo o jag jobbar på som vanligt och är trött om kvällarna och festar gör jag knappt något mer (trots att det är sommar hehe) men jag är nöjd med livet ändå. Cykelfest var jag ju såklart iväg på, men det var en riktig gråtar-kväll så det var ju ingen höjdare direkt haha😄 annars har det rullat på som vanligt!

Men dem senaste dagarna har varit lite.. Tuffa. Jag vet inte, tror jag är nere i en liten svacka just nu. Händer mycket på jobbet just nu, och jag har några väldigt stressade dagar också så det kan ju bero på det. Stökigt rum har jag haft också och det påverkar mitt humör enormt haha, men härom dagen när jag kom hem från jobbet så hade killen plockat ihop ALLA kläder som låg utspridda på golvet o lagt i högar, och även ställt i ordning på nattduksbord etc. Det var lycka det! Haha, vet inte vart jag vill komma med det här inlägget, ville nog bara skriva av mig lite. Ska försöka ta lite nya tag nu och se till att bli lite gladare. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback