Heeelg!!

Åhhh äntligen heelg!!! Ska faktiskt ta och inviga den här helgen med en middagsdejt med Lovisa. Är såå hungrig just nu också så det kommer sitta perfekt med lite käk! Solen lyser också så förhoppningsvis håller det i sig. Är tyvärr himla trött, men jag tror det kan bero på att det är så himla varmt i lägenheten som vi håller till i på jobbet, över 25° hela dagen typ. Så man blir alldeles dåsig.

När jag dejtar klart ikväll så måste jag hem och packa. Imorgon tar jag och killen tåget till Göteborg och ska spendera ett dygn där. Kommer blir mycket trevligt och mysigt. Lite väl oplanerat dock eftersom vi bokade allt igår kväll haha. Ja vi är verkligen så dåliga på att ta tag i saker och verkligen planera. Hur som helst, vi kommer bo på samma hotell som jag o syrran bodde på förra sommaren. Jaja, nu har jag nog inte mycket mer viktigt att dela med mig av. Ha en bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback