Ett dygn i Göteborg

Jag har alltså haft väärldens bästa dygn i Göteborg med världens bästa kille. Vi går så jäkla bra ihop (well, most of the time) och han gör mog verkligen till världens lyckligaste. Vi anlände iallafall till Götet runt lunch igår, och efter att ha checkat in på hotellet så kollade vi affärer och bara strosade runt. På kvällen blev det middag och därefter promenerade vi runt en sväng, men det var tyvärr rätt så blåsigt så vi bestämde oss ganska snabbt för att gå till hotellet och avsluta kvällen.
Idag vaknade vi tidigt, åt hotellfrukost, duschade, fixade oss och packade ihop oss och sedan tog vi spårvagnen till Universeum. Där hade dem en hel regnskog med djur, såsom fåglar, fjärilar och apor. De hade även akvarium med massa fiskar och hajar i, och att gå runt där, hand i hand med världens finaste kille och kolla på alla djur var helt perfekt avslut på våran snabbvisit till Göteborg.

Nu har jag precis kommit hem, eller jag har faktiskt hunnit duscha också. Det har inte blivit mycket sömn alls under helgen så jag ska strax lägga mig och sova faktiskt så jag orkar upp till jobbet till morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback