Söndag


Den här helgen har varit superbra, men den kan väl inte bli annat än bra när man får umgås med de där personerna som man tycker lite extra mycket om. Igår efter att ha slappat mest hela dagen bestämde jag mig för att åka och hälsa på Lovisa. Vi drack kaffe och pratade om allt möjligt. Det var mysigt. Därefter åkte jag hem och inväntade P som kom och höll mig sällskap ännu en kväll/natt. Det fick bli mys framför teven hela kvällen! 

Nu är det söndag och klockan är halv fyra, och jag ska strax ta ett bad. Imorgon har jag bara en riktig lektion och den börjar inte förens tjugo i tolv, tycker det är ett perfekt sätt att starta veckan på haha. Nu ska jag hur som helst ta mig ett bad och sedan ska jag försöka vara lite produktiv och göra nåt vettigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback