Myshelg


Helgen har verkligen sprungit förbi och det är redan söndag och dags för att sova. Har haft en väldigt lugn helg så nu känner jag mig iallafall nårlunda utvilad och redo för en ny skolvecka! P har varit här hela helgen och hållt mig sällskap och vi har slökollat på TV, fixat till pizza och sett rallybilar som åkt förbi precis utanför. Ja, en helmysig helg helt enkelt! När han åkte hem idag så kom Lovisa hit istället och vi gjorde lite historia och skrattade åt gamla minnen haha. Hon är allt bra hon♡ 

Nu ska jag hur som helst sova. Tror det kommer bli en väldigt stressig vecka med mycket att göra. Usch, jag känner mig redan skoltrött, vilket jag gjort sedan skolstarten i augusti.. Men det är väl bara att göra allt det där jobbiga ändå, jag har ju iaf klarat av halva gymnasietiden nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback