Fredag 29 januari


Det är fredag och jag är lycklig igen! Haha ja, ungefär så känns det. Veckan har varit långt, stressig, ångestfylld och jag har varit som en tickande bomb som varit hellugn ena sekunden för att sedan vara riktigt arg och sedan bryta ut i gråt. Men jag tycker veckan avslutades helt fantastiskt i vilket fall, för igår tog jag äntligen körkort! Inte för att vara en såndär jobbig jävel som skryter, men fan va stolt jag är över mig själv ändå. Var så säker på att jag inte skulle klara det, men det gjorde jag! 

Så idag när jag slutade vid halv tolv så tog jag med mig Lovisa till Coop där vi handlade lite snabbt innan vi åkte hemöver. Här hemma har jag städat mitt rum, tagit ett bad och lyssnat på musik. Ikväll blir det lugnt med mys framför teven och Per kommer hit också. Resten av helgen kommer bestå av plugg. Tråkigt, men det är väl sånt som måste göras! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback