30 frågor

En tråkig söndag som denna spicar vi upp med 30 stycken frågot tycker jag. Tycker det är så kul när andra gör såna här listor så jag tänkte att jag kanske skulle kunna göra en jag med haha.

Vem var den senaste personen du höll händer med?
Det var nog ett tag sen jag höll händer med någon, och jag med mitt näst intill obefintlig minne kommer ju inte ihåg vem det var isåfall!

Är du utåtgående eller blyg?
Jag har alltid varit väldigt blyg, och det är jag fortfarande. Men jag måste ändå få säga att jag inte alls är så jätteblyg längre, och jag har blivit mer utåtgående den senaste tiden!

Vem ser du fram emot att träffa som du inte träffat på ett tag?
Just nu när jag sitter och skriver det här så ser jag fram emot att se min mormor och sambo, då jag inte sett dem på två veckor eftersom de varit utomlands!

Är du lätt att komma överens med?
Ja det tror jag nog att jag är. Jag går med på det mesta och är inte så bestämmande, så det kanske gör att det är lättare att komma överens med mig.

Skulle personen du gillar ta hand om dig om du var full?
Haha det vettefan alltså. Om "personen jag gillar" också är full så tvivlar jag starkt på att han skulle ta hand om mig haha.

Tror du att du kommer vara i ett förhållande två månader från nu?
Sånt är ju alltid svårt att veta, men helt omöjligt är det väl kanske inte.

Vad är dina planer för helgen?
Nästa helg ska jag FESTA. Sedan jag fyllde 18 har jag inte gått ut en enda gång haha. Så det är på tiden nu! Kommer nog bli bra det, är taggad till tusen.

Vem är den senaste personen du hade en djup diskussion med?
Skulle tippa på att det var med Lovisa, känns mest troligt faktiskt.

Vad står det i det senaste meddelandet du skickade?

 

 

 

hahah men fyfan vilket smaskigt meddelande detta var då 

Tycker du om att bli pillad i håret?
Åh ja bästa i livet ju ♥♥

Tror du på tur och mirakel?
Faktiskt så gör jag nog det. Känns som att vissa saker som hänt mig (och andra människor) inte kunnat hänt om det inte var lite tur och mirakel inblandat.

En bra sak som hände i sommar?
EN bra sak bara?? Hela sommaren var ju fantastisk! Men nämner dessa: Fantastiska fester, jag träffade nya roliga människor och lärde nog även känna mig själv lite bättre faktiskt.

Skulle du pussa senaste personen du pussade?
Hehe jadå.

Om den person du tycker om/dejtar skulle säga att den varit med någon annan, vad skulle du säga?
"Ingen mer chans, han ska ut ur huset
Gör en Lisa "left-eye" Lopez
På honom så fort du kan" typ så ja :))

Har du svårt att lita på folk?
Ja tyvärr har jag nog det. Har extremt svårt för att låta människor komma nära mig, har så svårt för att öppna upp mig till människor. Jag har som en osynlig mur runt mig som jag inte låter folk komma innanför. Jag önskar att jag inte var så reserverad som jag faktiskt är, men att jag är det beror nog på att jag blivit screwed over så många gånger och att jag haft folk som brutit löften gång på gång.

Ta den bok som ligger närmast dig och öppna sida 43. Vad är första meningen?
"Hjärtesorg är ju en jävla fitta" haha, Michaela Forni ♥

Vad är det första du gör när du vaknar?
Stänger av alarmet :))) (på vardagar i alla fall haha)

Önskar du att du hade ljusare eller mörkare hy?
Har alltid önskar att jag hade mörkare hy. Mycket mörkare.

Vem är du mest bekväm runt?
Skulle vilja säga min mor, syster och min bästa vän ♥

Vill du någonsin gifta dig?
Ja det skulle jag väl kunna tänka mig. Har aldrig drömt om bröllop direkt, men jag har ju inget emot det heller haha!

Har du någonsin tyckt om någon men inte sagt det till personen?
Jodå så har det väl varit någon gång kanske.

Vad är din förhållandestatus just nu?
Skulle väl inte rekommendera någon att ragga upp mig just nu nej :))

Tycker du att alla förtjänar en andra chans?
Nja alltså det där tycker jag är så svårt. Jag tycker nog ärligt inte att alla förtjänar en andra chans. Men samtidigt vet jag att jag gjort felsteg och fått en "andra chans" och det har fan varit guld värt. Men om vi säger såhär, jag tycker inte att man förtjänar en andra chans för samma misstag åtminstone. Men som sagt så är det där skitsvårt. Det beror nog helt på faktiskt. Beror nog på vem det handlar om och vad personen gjort.

Om du är extremt tyst, vad betyder det?
Haha, kan betyda att jag är blyg. Eller obekväm. Men kan också betyda att jag är nedstämd och ledsen, arg, trött, eller bara extremt ointresserad av konversationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback