21 januari


Vilken vecka alltså! Känt mig stressad och haft mycket att göra och jag har varit och flängt lite överallt den här veckan känns det som. Men ändå har det varit helt okej, fast idag har det varit en rätt jobbig dag. Så mycket som pågår just nu, och jag känner att en liten paus från allt hade suttit väldigt skönt. Precis när allt håller på att ordna sig så väntar ett nytt bakslag bakom hörnet. Men men, det blir väl bra till sist hoppas jag.

Imorgon är det hur som helst fredag, skööönt säger jag om det! Helgen kommer bestå främst av plugg, men ska även försöka hinna med att träffa ett par vänner. Men utöver det blir det en lugn helg! Haha, vilka skillnader det är mellan sommarn och vintern. Under sommaren hade jag knappt en enda lugn helg hemma i soffan, medans vintern endast består av lugna helger med mys och tevetittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback