13/1-2015


Så dålig bloggning men alltså hela mitt liv är bara så sjukt just nu. Hela jag mår dåligt typ. Allt är kaos ungefär. Hade planerat drink-mys i helgen men än en gång blev det bevisat att saker inte alltid blir som man tänkt. Det blir så tydligt ibland att vissa personer är inte kloka i huvudet, och att det fan är svårt att lita på folk. Men så småningom blir det väl bättre hoppas jag. Allt detta kaos, plus att jag är stressad med skoljobb och även körkortsplugg gör att sömn i princip är obefintligt och jag känner att ännu ett jullov hade suttit perfekt. 

Idag har jag iallafall varit iväg och gjort halkbanan, vilket inte alls var något speciellt. Varken speciellt kul, tråkigt eller svårt. Skönt att ha det gjort iallafall! Nu ikväll blir det plugg för min del. I allt det negativa måste jag ändå säga att denhär veckan gått rätt fort ändå, bara två skoldagar kvar nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback