Torsdag


Veckan har gått fort och imorgon är det redan fredag. Har så mycket skoljobb att ta tag i just nu, men varken orken eller motivationen finns där. Men förhoppningsvis så hittar den tillbaks efter att jag fått komma ut och ha lite kul nu till helgen! För som sagt, på lördag väntas roligheter. Kommer nog bli grymt, inte festat sedan nyår ju?? 
Men först ska jag ta mig igenom fredagen. Slutar tidigt och har sovmorgon så det ska nog gå bra det med! Efter skolan ska jag och Josefin antagligen se på pll (äntligen liksom, inte sett ett enda avsnitt från nya säsongen än) och sen får vi se ifall jag blir ensam hemma imorn natt eller om nån snäll själ vill komma och hålla mig sällskap haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback