Tisdag 9/2



Helgen sprang förbi i en rasande fart och i lördags var jag faktiskt ute och festade! Inte festat sedan nyår faktiskt så tänkte att det var dags haha, och hade nog lite för höga förväntningar. Slutade med att alla mina vänner drog "hem" tidigt så jag var tvungen att klara mig utan dem på klubben vilket inte var så kul hahah. Men det var en helt okej kväll ändå! 

Idag har jag varit i skolan. Gjorde ett historiaprov som jag tror gick helt okej faktiskt och sedan har väl dagen rullat på med lektioner. Slutade iallafall tio i tre och då åkte jag hemåt. Nu har jag precis badat och ska strax måla naglarna och försöka läsa i en bok som vi har i uppgift i engelskan att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback