Söndag 21a februari 2016



Har haft en bra helg som innehållit både nöje, lathet och idag även lite jobb. Efter att ha varit iväg och jobbat (städat uthyrningsstugor) så följde Lovisa med hem till mig och kollade på film! Så det har varit en härlig söndag, det är nämligen inte ofta som jag faktiskt gör något alls på söndagar. För mig betyder söndagar ofta att det är okej att spendera mesta delen av dagen i sängen och vara allmänt seg, haha. Men inte idag! Dock slutar dagen med lite söndagsdepp. Dels på grund av att det är skola imorgon (standard haha) och lite annan skit. Ja de e inte lätt alltid alltså! 

Men nu kör vi sista skolveckan innan sportlov iaf, fullt upp med MASSOR av skoljobb har jag egentligen, ligger efter i typ allt och så, men får väl kämpa på lite nu antar jag haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback