Måndag 22 februari 2016


Idag har jag haft en riktig kortdag i skolan. Hade saker att ta tag i och ställen att vara på under eftermiddagen så jag har helt enkelt tagit tag i livet idag skulle man kunna säga. Haha, nej men har insett att det är ganska skönt när man tar tag i saker och inte bara skjuter upp allt. Så idag har jag varit duktig. 

Hur som helst, när jag kom hem var jag och mamma och hälsade på hos mormor och sambon, vi fick oss fika och kollade deras ommöblerade vardagsrum haha. Stannade dock inte så länge då jag var tvungen hem att plugga matte. Ska plugga lite mer strax (jag tkr pauser är viktiga så tar därför en hel del såna... He he) och så måste jag läsa i engelskaboken. Har precis börjat kolla en ny serie, "the Carrie diaries", och tyvärr är det snäppet roligare att ligga i sängen och kolla på det istället för att göra skoljobb, haha. Inte lätt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback