Söndag 3 april 2016

Mina nya skor som jag är så kär, så kär i.

Alltså ett stort jävla fy för den söndagsångest jag har idag. Har haft ett alldeles för bra lov som bestått utav en massa roligheter som shopping och fest, bilturer och att få ha umgåtts med de personer jag tycker allra mest om. Igår kväll åkte iallafall jag, Per, Lovisa och Martin till Arvika för att bowla. Haha jag var hemskt kass på det, men det blev en lyckad kväll ändå, och innan vi åkte hem så åt vi mat som egentligen var alldeles för dyr för en fattig student💔 tänkte skriva rip mina pengar men faktiskt så slapp jag betala själv, så det var ju gulligt. 

Hur som helst, idag har jag och Lovisa suttit med skoljobb HELA dagen verkligen. Att skjuta upp saker är jag något så otroligt bra på och jag hatar det. Usch alltså, rekommenderar det inte. För att avsluta lovet med en massa plugg var inte alls kul faktiskt. Tror inte jag är redo för att börja skolan imorgon, vill ha lov ett bra tag till helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback