Onsdag 6 april 2016


Onsdag idag och jag är faktiskt ledig (!) idag. Det är resurstid halva dagen och resten av lektioner är inställda så idag är jag alltså hemma! Så himla skönt med sovmorgon mitt i veckan. Igår kväll kom iallafall P hit och vi kollade TV hela kvällen, fick honom att se hela "the last song" med mig, vilket var väldigt otippat haha. Men han satt så snällt och kollade. Och idag lyckades han somna om efter alarmet ringt så det blev så bråttom för honom haha. Medans jag låg bredvid och fick sova hur länge jag ville hihi, lyx. 

Vet inte vad jag ska hitta på med idag faktiskt. Alltså vädret är ju såå tråkigt hela tiden? Vill ut och springa men vädret gör mig så himla otaggad. Så kanske städar jag rummet istället. Eller så gör jag inget av delarna och kollar serier hela dagen istället. Låter väldigt lockande faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback