Söndag 27 september 2015


Jaha så var det söndag kväll igen! Denna söndag har varit seg och jag har legat i sängen mest hela dagen och pratat i telefon med olika personer och halvsovit däremellan. Jag och Lovisa drog en riktig spontanare igår och hamnade i Rådom på rock n' roll fest haha. Jag hade tänkt mig att det skulle få bli en lugn helg, men så blev det ju verkligen inte. Det var rätt tråkigt i Rådom tyvärr, men några saker som hände där har jag skrattat högt åt idag haha. Efter att det var slut där så drog jag hem en sväng innan jag ännu en gång tog mig till Torsby för att fortsätta festa ett tag till, så vid halv sex imorse kom jag alltså i säng! 

Idag kom jag hem vid ett och som sagt har jag spenderat dagen i sängen. Att det är måndag imorgon gör mig inte direkt lycklig, jag tycker vi kan ta några lediga dagar till egentligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback