Nystädat rum



Den här dagen har gått åt till att först och främst få sova ut, vilket är något av det bästa som finns i hela världen. Sedan har jag faktiskt städat mitt rum (gör jag någonsin något annat än det?) och passade på att möblera lite samtidigt. Det blev på något sätt lite höstigare och mysigare nu, ganska härligt med lite förändring tycker jag. Efter det tog jag ett bad och nu har jag suttit framför datorn några timmar. Har kollat efter en höstjacka och lite nya tröjor och även nya skor, men dessvärre hittar har inget som faller mig i smaken.. 

Nu ligger jag på soffan och försöker förbereda mig lite mentalt inför en ny skolvecka. Jag har i princip tappat all motivation när det kommer till allt som har med skolan att göra och varenda uppgift, stora som små, känns som världens projekt för mig att ta tag i. Hoppas på att denna vecka blir lite bättre än förra iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback