En mysig helg


Alltså åhh vilken mysig helg det här har varit! Har haft en sådan där lugn helg då jag umgåtts med folk som får mig på bra humör och ätit massa gott och haft det bra. I fredags så drog jag tillsammans med några av tjejerna i klassen på bio. Vi såg på "Maze Runner the Scorch Trials", vilket är uppföljaren till Maze Runner. Enligt mig var nog tvåan snäppet bättre, och då den slutade så pass spännande tycker jag att trean kan komma ut nu på direkten, haha.
 
Igår umgicks jag med Lovisa och vi åt hamburgare och tog det lugnt innan vi vid fyra tog oss in till Torsby för att kolla på fotboll. Att jag gått 17 år utan att se en enda fotbollsmatch (live) är ju ändå rätt bra gjort haha, men igår var det alltså dags. Det var förvånansvärt roligt faktiskt och ganska spännande var det också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback