En lördag med plugg


Idag har jag varit duktig och faktiskt tagit itu med en hel del skoljobb. Jag har på något konstigt vis lyckats med att redan bli skoltrött, och vi har bara gått några få veckor i skolan.. Nåväl, det är väl bara att ta tag i allt som måste göras. Helt klar med allt är jag dock inte, så det verkar som att morgondagen inte blir helt lugn den heller.

En mysig fredagkväll blev det igår iallafall med hemmagjorda köttbullar och mos till middag och sedan när mamma drog iväg på jobb så kollade jag och Josefin på några avsnitt av American Horror Story. Försöker få ut så mycket qulity time som möjligt nu med syrran då hon på tisdag drar till Barcelona och blir borta en månad! Lär bli en fantastisk upplevelse för henne, men desto tråkigare för mig som inte kommer ha någon att se på halvkassa serier med eller käka smörgås med mitt i natten.. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback