2 september 2015

Hej och hå vad länge sen det var jag bloggade nu! Kanske att man borde bättra sig på den fronten? Tycker mina vänner ständigt klagar på den dåliga uppdateringen haha. Hur som helst kan jag meddela att mitt liv just nu består av mestadels stress, skola, läxor, stress, försöka hinna med att lyssna på the weeknds nya (fantastiska) album och åter stress. Ja, det är en hel del i skolan just denna vecka och efter det sommarlov jag haft som bestått av spontana festkvällar, sovmornar och noll måsten, så har jag nu lite svårt att ställa om mig till att nu ha en massa krav på saker som måste göras. Jag ska nu sätta mig och göra lite sociologi och få fram fakta om en sociolog och fixa PowerPoint. Inte den mest rockiga onsdagen kanske, men det är ju som det är.

Att det redan är 2 september är ju lite sjukt också? Känns som att det var igår som jag stod och dansade in det nya året? Fast iochförsig har jag hunnit med och varit med om myycket sedan dess.. Jaja, hösten är nog ändå min favoritårstid och boots och stickade tröjor älskar jag, så jag ska väl inte klaga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback