Söndag 4/10-2015

Igår var jag alltså iväg och såg på fotboll med ett par vänner. Det var definitivt trevligt, och kul att se på fotboll såklart, men det var så himla himla kallt ute att vi stod och skakade i princip haha. Sen på kvällen var jag sååå nära på att dra ut, hade fixat skjuts och fixat till mig och allt, men sedan i sista sekund så bestämde jag mig för att strunta i det. Kanske klokt val kan man tycka, för då tänker man att jag kom i säng tidigt och därmed vaknade pigg och utvilad idag. Nja, riktigt så blev det inte. Var inte speciellt trött igår kväll, men vid fyra tänkte jag att det var dags att sova iallafall, men då började telefonen ringa så jag blev i telefon mellan typ fyra till sex imorse haha... Lite onödigt kan man tycka, men det var kul ändå.
 
Nu har jag precis kommit hem från att ha ätit hos mormor och nu blir det antagligen att krypa ner i sängen och sova någon timme. Har svenska att skriva och lite sådär idag, men det är nog bäst att jag är lite mer utvilad när jag ska dra igång med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback