Söndag 11/10 2015

Jag har haft en väldigt bra helg som även varit väldigt lugn. Jag städade rummet i lördags under dagen och sen på kvällen kom Emilia och Lovisa hem till mig på lite mys och en massa prat om allt. Vi kollade även i skolkataloger, och alltså det måste ju vara något av det roligaste som finns haha. Idag har jag gjort lite läxor och latat mig i sängen mest hela dagen. Sov några timmar och nu har jag duschat och målat naglarna, och sitter även och lyssnar på lite ny musik. Imorgon är det ny vecka, och även om jag har en hel del att stå i under veckan så tror jag ändå att det kan bli rätt bra. Josefin kommer ÄNTLIGEN hem imorgon efter att ha varit borta SÅ länge!!!!!! Så taggad på att träffa henne. Saknat henne så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback