Musik

Favoriterna just nu som går på repeat.
 
Idag har varit en sådan där halv-produktiv dag. Jag började dagen väldigt segt och gjorde i princip inget fram tills att klockan närmade sig ett då jag tog ett bad innan jag började plocka ihop lite i mitt rum. Det var kläder överallt och sminkprodukter uptspridda över hela rummet och jag hatar när det blir så stökigt. Efter det ställde jag mig och lagade till middag.
 
Nu ska jag strax ta och beställa min utstyrsel inför halloween. Det verkar som det blir en del festligheter till helgen och då gäller det att ha allt det där fixat då det är lite av ett krav att vara utklädd på halloween haha! Tänkte precis skriva att ni får se bilder på min utklädnad efter helgen, men det är det inga garantier på. Jag har ju lyckats haft sönder min mobil totalt och är då fast med syrrans gamla som även den är rätt trasig. Vanliga kameran funkar inte på den och fram-kameran har världens spricka i sig. Inte värst lätt att fixa bilder då tyvärr... Behöver jag ens säga att jag vill ha en ny telefon nu??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback