Måndag 26/10 2015

Åh vilken bra helg det här blev ändå! I lördags var det fest som gällde och vi var ett gäng som började med förfest hemma hos Josefin och Oscar. Därefter bar det av till Stjernehallen där Lasse Stefanz spelade! Träffade på en hel del folk där och pratade med mycket roliga människor! När det väl var slut så skulle vi alltså fixa skjuts "hem". Det var typ det svåraste någonsin men till sist lyckades vi ändå. Vi drog på "efterfest"på standard-stället men så mycket fest var det väl inte direkt. Vi kokade kaffe och satt och kollade facebook och lyssnade på musik i några timmar haha, men mysigt var det i alla fall.
 
Igår var jag hur trött som helst så direkt jag kom hem så bytte jag om till myskläder och ramlade i säng. Sov i flera timmar innan jag kände mig som människa igen. Nu är det en ny vecka och vi har HÖSTLOV. Hur skönt?! Idag vankas "Halv åtta hos mig" hemma hos Moa med några vänner. Det blir säkert hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback