Helg


Jag har haft en rätt bra helg som varit en din blandning av allt. I fredags blev jag med ett gäng kompisar på bio, vilket var himla trevligt. Dessvärre var filmen verkligen ingen höjdare, men det var hur som helst skönt att komma ut ur huset en sväng. Igårkväll hade jag egentligen tänkt att åka iväg på myskväll med mina fina vänner, men då jag inte kände mig klar alls med en samhällsuppgift som ska in ikväll, bestämde jag mig för att sitta hemma och skriva på den. 

Idag har jag varit extremt trött. Jag lyckas aldrig komma i säng i tid på lördagar av någon anledning (...hm) så jag har nyss vaknat från en liten powernap. Nu ska jag sätta igång med lite söndagsbestyr. Imorgon drar sista veckan i skolan igång innan vi får höstlov!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback