Sunset

Den här veckan har verkligen susat förbi och det är redan fredag! Jag slutade halv elva idag så jag tog bussen hem vid elva och här hemma har jag lyssnat på musik (mycket nytt som släppts i veckan!!) och bara tagit det lugnt. Fixat lite varma mackor till middag har jag gjort också. Den här helgen bjuder på en hel del plugg, men jag ska nog hinna med att gå på en fotbollsmatch imorgon också, lite kul måste man ju få ha ändå!

Vilka himla fina solnedgångar vi haft de senaste dagarna förresten?! Igårkväll vaknade jag upp från en liten powernap och såg genom rullgardinen att det var alldeles rött ute, så jag sprang ut och bevittnade alltså en magisk solnedgång. Även just i detta nu är himlen alldeles röd och det ser nästan ut som att hela världen har ett instagram-filter på sig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback