Kass bloggning


Jag heter Linnea och jag är kass på att blogga.. Ja, lite så känner jag. Har inte blivit av att jag bloggat på bra länge, men så kan det bli ibland.

Det är hur som helst söndag kväll och jag är hur trött och slö som helst. Att förbereda sig inför en ny skolvecka är rätt svårt när man sovit bort mest hela dagen och jag tycker vi kan ta ännu en ledig dag imorgon haha. Igår blev det iallafall en liten drinkkväll (med fotboll på teven!!) hemma hos syrran och Oscar, vilket var väldigt kul och trevligt. Egentligen var väl planen att inte dra ut, utan att stanna där hela kvällen, men det slutade med att vi alla tog oss in till centrum ändå, så där drog vi runt några timmar. Jag och Lovisa följde sen med hem till P på efterfest (standard) med ett litet gäng. Kom i säng alldeles för sent dock så det fick man ju betala för idag som sagt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback