Ledig måndag = plugg


Alltså jag tror ingen kan förstå min lycka just nu, jag har nämligen äntligen fått mig en ny telefon. Materiell lycka till 100%, men att ha levt med en telefon som stundvis inte fungerat har varit jobbigt faktiskt haha. Så nu äntligen behöver jag inte stressa över det iallafall!

Helgen har inte bestått utav mycket annars. Jag hade egentligen tänkt att gårdagen och även den här lediga måndagen skulle gå till plugg, men då jag sov borta lördag till söndag och igår inte kom hem förens på eftermiddagen och var sjukt trött då, så blev det inte mycket gjort. Men idag får hela dagen gå åt till plugg, mer exakt franskaplugg. Har nationellt prov i det imorgon och det känns ju sådär.. Men det ska iallafall bli skönt när provet är gjort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback