25 november 2015



Efter skolan igår när jag kommit hem så käkade jag mat, tog ett bad och packade väskan innan jag drog in till Torsby för att sova där hos en vän. Vi drack kaffe, kollade äntligen hemma, pratade och avslutade kvällen med att kolla lite fotboll till och med haha. Att dricka kaffe på kvällen kanske inte är bästa idén dock, då jag hade så svårt för att somna sen på natten, sista gången jag kollade klockan var den strax efter två.. Men det var bara att stiga upp när klockan ringde vid sex imorse ändå! 

I skolan hade jag idag endast två lektioner så när jag slutat vid halv elva så hämtade syrran upp mig och Lovisa så drog vi hem till Josse och tanken var att vi skulle julbaka. Men vi alla var extremt trötta att det inte blev mycket gjort, fast Josefin fick till sist till några lusse-bollar iallafall. Det var hur som helst trevligt att vara där några timmar.
Nu är jag åter hemma och jag ska faktiskt strax ta och försöka sova, vilket nog inte kommer bli några problem alls med tanke på hur trött jag är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback