Halloween-firande


Halloween är nu firat och även om jag endast lyckades mig ut på fredagen så tycker jag det blev en toppenhelg! Vi var i fredags hos Julia som ställt till med halloween-fest. Dem allra flesta var utklädda vilket alltid är kul och jag själv var där utklädd som polis haha. Mycket bra och härligt folk där så även om bästa vapendragaren Lovisa var sjuk och inte kunde bli med så hade jag det jättekul! Jag drog från festen rätt tidigt dock, runt ett redan, men jag kände att det räckte med fest då helt enkelt. Då P skulle skjutsa mig hem så tyckte jag (av någon anledning) att det var lika bra att följa med dit ist så det gjorde jag haha.. Igår blev jag hemskjutsad vid tolv och resten av dagen och kvällen spenderades på soffan.

Idag är sista höstlovsdagen och det gör lite ont i hjärtat faktiskt. Tycker lovet gick alldeles alldeles för fort. Jag ska försöka sätta mig o plugga lite matte nu iallafall och sedan får vi se om dagen har något annat att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback