Söndag 22 november


Skulle nog kunna summera den här helgen som en känslomässig berg och dalbana ungefär. Gått från jätteglad, till ledsen och sen till riktigt arg och uppgiven och till sist glad igen och faktiskt så avslutades gårkvällen riktigt bra då jag och Lovisa skrattade så tårarna sprutade. Ja, helt klart en speciell helg. Hade planerat att baka pepparkakor och mysa men saker blir inte alltid som man tänkt sig.. Men har väl kanske bara mig själv att skylla också.

Idag har det däremot varit en bättre dag och jag har försökt rett ut problem och även varit och övningskört en hel del. Nu har jag däremot landat i sängen och kollar på New Girl och strax ska jag ta mig ett bad. Att känna sig pigg och må bra på söndagar är guld värt då man faktiskt kan få något gjort under dagen då. Imorgon är det måndag, och det ser ut att bli en rätt intensiv vecka det här! Hoppas det blir en riktigt grym vecka också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback