Valborg



I torsdags var det som sagt Valborg, och mitt Valborgs-firande blev verkligen lyckat! Vi började kvällen vid Julia för att sedan fortsätta iväg till en hemmafest. Hade så himla kul och träffade människor som jag inte sett på ett bra tag. Hände så himla mycket konstiga och roliga saker som jag igår satt och skrattade åt hela dagen haha. "Polisen är här, alla ska ut" har blivit ett av de roligare internskämten haha... Kom i säng såå sent i torsdas och eftersom vi vaknade redan vid åtta igår så var gårdagen rätt seg. Men vid åtta fixade vi ihop hamburgare och sedan bänkade vi oss framför teven. Hockey-VM har ju äntligen börjat!!
 
Nu har jag precis kommit hem från mormor där jag blev bjuden på mat. Ikväll är jag än en gång ensam hemma och har inga planer alls. Ta det lugnt och titta på tv får det nog bli. Låter helt okej faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback