Torsdag 21/5

En sak som är väldigt negativ med mig är att jag aldrig hittar motivationen till att göra något viktigt (t.ex. läxor) förens sent på kvällen. Eller, det måste ju inte vara något negativt, men med tanke på att jag måste upp tidigt om morgnarna så är det inte så himla bäst att börja med läxor vid tio på kvällen. Men så gjorde jag ikväll. När jag kom hem från skolan hade jag verkligen ingen som helst motivation till att dra igång med skoljobb, så jag och mamma tog en liten biltur till sommarstugan istället. Solen lyste och sjön glittrade och det var så himla fint.
 
Efter turen till sommarstugan slutade det med att jag hamnade i telefon med Lovisa i över en timme, där vi båda satt och klagade över allt vi hade att göra, haha. Till morgonen har vi i alla fall en lång sovmorgon men ska väl ändå till skolan vid åtta så förhoppningsvis får vi lite gjort även då. Fredag är det ju imorgon också och det ska bli så jäkla skönt med helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback