Tisdag 12 maj 2015

Förstå hur skönt att imorgon är sista dagen i skolan innan långhelg?? Korta skolveckor blir man definitivt bortskämd med i slutet av skolåren. Imorgon efter skolan blir det en tur till Karlstad igen, men denna gången är det Lovisa som vill ha med mig dit. Så en liten snabbvisit dit får det bli och kanske är jag på shoppinghumör och får med mig något nytt hem! 

Idag efter skolan var jag och Lovisa iväg på fika med en vän som vi inte sett på ett tag nu. Vi köpte oss en varsin sallad på Fika och satt och åt och snackade ett par timmar. Så kul att höra om saker som händer utanför lilla byn Torsby haha! När jag väl kom hem så borde jag verkligen ha pluggat lite, men hade inte riktigt orken så det får nog göras i skolan till morgonen istället. Nu ska jag sova, är såå trött. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback