Söndag


När bloggn legat död några dagar så har jag hunnit med en tripp till Karlstad (utbudet är så himla kasst i affärerna nu känns det som? Hittar aldrig något jag vill haha), jag har hunnit med att ta tag i plugg och i fredags firade vi Josefin som fyllde tjugo i veckan. Firandet började med att släkten var här och det bjöds på grillat. Till sist blev vi bara några stycken kvar och det var en rätt bra kväll. Fast väldigt konstig. Vi var på promenad och ja, Gud vet allt..  Det blev dock en vääldigt sen kväll, och jag tror att vi kom i säng vid fem på morgonen, efter många om och men. Var så himla himla trött igår att jag inte orkade göra något alls. Halvsov hela dagen och gick och la mig tidigt. Idag är jag desto piggare och strax vankas middag vid mormor och resten av dagen får gå till plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback