Onsdag - Nationellt Prov

Eter att ha haft Nationellt Prov i matte verkligen hela dagen är jag typ helt slut nu, det tar på krafterna verkligen. Blev hur trött som helst efter provet och huvudvärk på det. Det känns skönt att det äntligen är gjort nu i alla fall. Jag har i eftermiddag försökt få mig själv till att göra lite andra läxor och skriva klart svenskan, men det är svårt. Jag antar att mitt lilla huvud har jobbat för mycket idag helt enkelt, haha.
 
Imorgon är det torsdag och torsdagar är inte favvodagen alltså.. Riktigt långa och sega brukar de kännas. Men kan ju glädja mig åt att det inte är så himla många veckor kvar i skolan i alla fall! Herregud, vart tog tiden vägen liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback