26/5 2015

Idag har jag faktiskt haft en liten halvkass dag. Eller, den var helt okej först, men efter att jag gått hem i regnet och än en gång insett hur jäkla mycket jag har att göra och sedan suttit och stressat med plugg ett tag så kände jag bara att "Näe, nu går jag och lägger mig." haha. Gick dock inget bra med tuppluren jag hade tänkt att ta, utan det slutade med att jag mest låg och tänkte över livet. Såå mycket tankar som snurrar runt i min skalle alltså. Usch. Så ingen höjdardag har det inte varit idag tyvärr.
Förhoppningsvis blir morgondagen bättre! Då har jag muntligt prov i matte i och jag hoppas på att det går riktigt bra. Nu ska jag göra mig i ordning för att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback