24 maj - helgen

Den här helgen har varit riktigt bra. På fredag efter skolan var jag så sjukt trött att jag kom i säng väldigt tidigt. Igår under lördagen så följde jag med mamma på en springtur i solskenet! Det var faktiskt riktigt varmt ute en sväng och det fick mig att längta efter sommaren! Sedan drog jag och mamma ut på en biltur och jag fick övningsköra. Första gången på ett år.. Gick förvånansvärt bra faktiskt haha! Vid sju drog jag och Lovisa hem till Emilia för att se på Eurovision och mysa. Det blev ju rätt spännande men Sverige lyckades ändå ta hem segern! 

Söndagen har varit extremt slapp. Har kollat serier och samlat energi för ännu en fyra-dagars vecka i skolan. Såå nära sommarlov nu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback