8/3 2015 - Helgen

Fredagen spenderades i Kalrstad med Lovisa, och vi hade hur trevligt och roligt som helst. Kom hem med lite nya saker och en ny topp fick invigas redan på fredag kväll när det vankades middag och drinkar. Men helt ärligt så var kvällen sådär. Jag hade inte direkt superkul och jag känner mig lite besviken på vissa personer... Jag måste i alla fall ge ett stort shoutout till Lovisa som verkligen är världens bästa vän. Hon står alltid vid min sida och hjälper mig och gör allt för mig, och jag hoppas jag är någorlunda lika bra kompis som hon är. På lördag morgon var det städning som gällde. Jag och Lovisa diskade, tvättade, plockade och donade i flera timmar innan det var städat och rent.
 
Igår kväll var jag ensam hemma och teven fungerade inte så jag gick och la mig väldigt tidigt. Trött efter helgens alla bravader var jag också, så det var väl lika bra. Idag började familjen dagen med frall-frukost och jag tror inte dagen har så mycket mer att bjuda på. Imorgon är det skola igen som gäller, nytt schema har vi också. Känns att det ska bli skönt med rutiner igen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback