Matteplugg i flera timmar

Jag har suttit med matten i flera flera timmar ikväll. Det värsta är att det verkligen känns som att jag kan allt, men jag vet att jag kommer sitta på provet imorgon och få hjärnsläpp som varenda annan gång. Så jäkla jobbigt när man vet att man kan men inte kan skriva rätt på provet, haha.
 
Så imorgon har jag alltså endast ett prov på en timme och sedan slutar jag! På fredag tror jag faktiskt inte att jag har något alls att göra i skolan så därför drar jag, Lovisa och Josefin till Karlstad för lite shopping. Är i väldigt stort behov av en ny vårjacka och även ett par nya jeans. Så det ska jag försöka hitta mig, och sedan hade väl några fina toppar varit trevligt också! Synd att man inte är miljonär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback