Måndag 2/3 2015

Februari har nu blivit mars och sportlovet är slut. Jag hade en riktigt bra dag i skolan då jag endast hade två lektioner och slutade redan halv tolv, så man hade ju kunnat starta veckan på ett värre sätt haha. Kom dock inte hem förens vid halv tre men bättre sent än aldrig som man säger! Har gjort ett sista försök att lära in lite franska till imorgon då jag har prov. Själv har jag varit hela eftermiddagen också så för att det inte skulle kännas alldeles för tyst och ensamt så har jag spelat G-eazy på hög volym. Så himla bra och fattar inte att jag inte upptäckt hans musik förens typ nu??

Nu ska jag ta och dricka upp mitt te och sedan kolla igenom franskan en sista gång innan jag ska gå och lägga mig. Insåg imorse att det är ju jobbigt att gå upp tidigt. Har ju inte haft någon klocka ställd på en hel vecka så jag har väl blivit lite för bortskämd helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback