31 mars 2015

Måndagen och tisdagen har gått väldigt fort och bara tanken på att jag imorgon går på över en veckas lov gör mig helt lycklig! Har endast två lektioner imorgon så efter att matteprovet är gjort slutar jag! Har suttit och pluggat inför matteprovet ett tag nu under kvällen, men det känns faktiskt som jag kan det mesta.

Jag har förresten varit så sjukt trött hela dagen idag, så när jag kom hem gick jag och la mig och sov någon timme. Konstigt nog är jag lika trött igen nu så jag funderar på att göra mig redo för sängen nu. Kanske är lika bra, då jag ändå inte har något bättre för mig! 

Kommentarer
Henrik säger:

Om du pluggar matte nu tänkte jag passa på att informera om appen Mathleaks. Den innehåller förklarande lösningar till uppgifterna i matteboken. Du kan ju ladda ned och testa :) Lycka till!

2015-04-02 | 21:02:20
Bloggadress: http://mathleaks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback