28/3 - 2015

Alltså HELG!! Så himla underbart med helg. Igår kväll kickade jag igång helgen med att städa mitt rum, haha. Tänkte det var lika bra att få det gjort så slipper jag tänka på det resten av helgen. Idag tog jag "sovmorgon" till åtta då jag vaknade av mig själv. Har sedan dess hunnit med att käka frukost, ta ett bad och tagit det lungt. Idag fyller Lovisa år också, så kan väl passa på att hälsa lite grattis till henne! Har tyvärr ingen rolig överraskningsfest åt henne men förhoppnngsvis är det okej.
 
Ikväll är jag ensam hemma då både mamma och Josefin ska bort. Men jag gråter inte för det, jag gillar att vara ensam. Ska plugga denna helgen också då naturprov och matteprov ska göras innan vi går på lov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback